zondag 26 februari 2012

Voorjaarsvakantie, maart in de maak en plannen

Voorjaarsvakantie, zondag en een lekkere vrije dag! 
Gisteren hebben we met de schoonfamilie gekegeld. Oma was jarig [76 jaar geworden] en ze vond het leuk om dit samen te gaan doen. Het was erg gezellig. Ik heb het jaren niet gedaan, maar na enige oefening ging het weer erg naar de zin. En leuk dat het was. Na afloop hebben we nog samen gegeten. Weer een andere manier van verjaardag vieren, maar voor herhaling vatbaar. 
Gistermiddag was ik met mijn zus en DH naar de oudheidkamer in Visvliet geweest. Daar werd een nieuwe tentoonstelling geopend "10 met een griffel". Erg mooi om te zien. Ingericht op categorie met bijzonder leuke oudheden, ook bij mij moeder van de zolder. De foto's komen binnenkort nog, want er was even een misverstand over het gebruik van het fototoestel. Gelukkig had mijn DS [in dit geval Dear Sister] een fototoestel bij zich en konden we ons daarmee redden. Een prachtige foto van ons beiden in een schoolbank. Ik paste er net tussen. Altijd leuk voor in de familiebrief en in de dorpskrant en op het blogbericht. 
Maart is in de maak. Letterlijk en figuurlijk. Nog een paar dagen zacht februariweer en volgende week donderdag krijgen we dan 1 maart. Het borduurwerk is weer ter hand genomen en maart is al ver gevorderd. Wordt weer heel mooi. Terwijl ik hiermee bezig ben, zijn de eerste lammetjes geboren bij mijn andere zus. Zij houden schapen en de lammertijd breekt nu dus weer aan. Extra mooi omdat in maart dus schaapjes in de wei staan bij mij op het borduurwerk!  
Komende week dus vakantie. Tijd om de keuken op te knappen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten