zaterdag 22 december 2012

'k Heb hele mooie kerstkaarten!

Het is gelukt! De kerstkaarten zijn klaar en ook al verstuurd. Het zijn er 14 geworden en ik ben erg tevreden over het resultaat. De borduurwerkjes zijn met Aslan geplakt op labels die we bij mijn moeder in de spullen hebben gevonden. Dus dat is extra leuk, én waardevol, vind ik zelf. 





Op vrijdag hebben we gespeeld bij de bingo met een kerstensemble. Allemaal kerstliedjes natuurlijk want het was ook een kerstbingo. Ja, ja, allemaal kerst. 
Morgen spelen we bij de kerstwandeling in het bos. Dat wordt ook wel erg sfeervol, alleen jammer van de te verwachten regen. Maar ja, dat is weer beter dan vorst want dan vriezen de ventielen vast. Ach, zo heb je overal wat bij, want nu moeten de laarzen aan, want het zal wel heel nat zijn in het bos. En dan op naar de kerstdagen. Zo langzamerhand ga ik maar even bedenken wat mijn volgende borduurproject zal zijn. De kaarten zijn nu klaar dus is het tijd voor wat nieuws. In Denemarken, waar we 29 december heen gaan, moet ik natuurlijk ook wat te doen hebben.  

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kerstkaarten, wij hebben die van jullie nog niet ontvangen dus ben benieuwd!
    Even terug op je reactie op de theezakjes,
    die eerste met het raam met de kerstboom heb ik van jou gekregen en komt dus uit Denemarken :)
    De andere theezakjes komen ook niet uit Engeland, Sri Lanka en Duitsland haha. Maar er zullen vast ook kersttheetjes uit Engeland komen.

    BeantwoordenVerwijderen