zaterdag 1 december 2012

Weekend met nogal wat drukte

Ik heb de bergthee en de kaartjes nog even op de foto gezet. 
Meestal heb ik niets buiten, maar dit arrangement vond ik toch wel heel leuk. Ik zit aan tafel voor het raam en dan heb ik net het zicht erop. Dus leuk. 
De Carols cd is gereed en wordt morgen gepresenteerd in het kerkje van Vries. De cd is prachtig geworden en ik vind het helemaal geen straf om de carols te beluisteren in de Sinterklaastijd. Ik heb het al meerdere keren gehoord en het is heel mooi. In het Dagblad van het Noorden en het Nederlands Dagblad kreeg de cd een ***** recensie. Dat is natuurlijk super. Wat jammer is, is dat mijn moeder deze cd niet meer gehoord heeft. Ze heeft ontzettend genoten van de Folksong cd en had dit ook mooi gevonden. Maar het heeft niet zo mogen zijn. 
Maar eerst hebben we vanavond nog een etentje van mijn zwager. Hij is gisteren 50 geworden en dat wil hij, samen met familie en vrienden, vieren. Dus dat wordt wel weer heel gezellig. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten