dinsdag 9 april 2013

Eerste kaart verstuurd en laatste multicolor Happy Birthday


Al weer bijna drie weken geleden is het dat ik geopereerd ben. Ondertussen gaat het de goede kant op. Onder begeleiding van de fysiotherapeut maak ik enorme vorderingen op het bewegen. Zij geeft goede tips en goede oefeningen waar ik veel aan heb. Buiten loop ik al een behoorlijk stuk met twee krukken, binnenshuis mag ik mij met één kruk voortbewegen. Ik gebruik geen pijnstillers meer en wordt steeds meer selfsupporting. Toch zijn er nog kromme ongelukken. Afgelopen zaterdag zou ik pizza eten uit de oven. Toen deze klaar was ging het even mis. Op een of andere manier belandde de pizza op de kop op de afvalemmer. Alles zat eronder. De afvalemmer dus, de muur, de deur en de vloer. Gelukkig was DS in de buurt en die heeft alles weer schoongemaakt. Wat voel je je dan gehandicapt. Ach, ik geef me er maar aan over en houdt me vast aan alles wat ik wel kan.
O.a. borduren. Ik heb nog één werkje gemaakt in de Happy Birthday serie. Omdat het zo mooi wordt, ik het patroon al bijna uit het hoofd ken, omdat het zo gemakkelijk pakt en werkbaar is op de stoel waar ik op moet zitten. Ik kan het natuurlijk niet afmaken nu met een stofje, maar dan is er straks ook weer wat. De voorlopig laatste noem ik de multicolor, vanwege alle kleuren.
Ondertussen heb ik ook al weer wat anders gemaakt, maar dat laat ik morgen of overmorgen wel zien.   
De eerste afgemaakt Happy Birthday heb ik verstuurd naar mijn collega die 40 werd. Zaterdag heb ik het afgemaakt met een mooi knoopje en het bevestigd op de blauwe kaart. Zij was de aanleiding voor al deze werkjes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten