woensdag 17 april 2013

Let's start at the very beginning, a very good place to start


Vanmorgen is de fysiotherapeut weer geweest. Ze is erg tevreden over hoe het gaat. Ik zelf ook, maar het is altijd leuk als je dat bevestigd krijgt door iemand anders. Het lopen met krukken gaat steeds beter, de lijn is stijgende. De oefeningen kunnen nog wel wat beter, maar dat is ook lastig om te doen. Ook mag ik op de hometrainer voorzichtigjes met fietsen gaan oefenen. Lijkt me heerlijk om weer te kunnen fietsen. Dat mis ik wel erg kan ik zeggen. Nog een paar weekjes droog oefenen en dan weer over straten en wegen.
Afgelopen zondag ben ik dan begonnen aan het grote nieuwe project. De tulpenlap met abc. Het is een lange tijd geleden dat ik zo’n groot project gedaan heb. Ik heb alles verzameld en ben gestart. Leuk om weer te doen. Wel 20 verschillende kleuren dus daar moesten maar even garenkaartjes voor gemaakt worden. Op de foto alles gereed voor de start. Binnenkort laat ik wel een tussenstand zien van de vorderingen.
Ook heb ik weer een heerlijk boek gelezen. Bijna alles hebben we gelezen van Santa Montefiore, deze nog niet. Nu dus inmiddels wel. “De zwaluw en de kolibrie” gaat over twee families in het naoorlogse Devon. Liefde is uiteraard in het spel en natuurlijk gaat het niet van een leien dakje. Uiteindelijk wordt de relatie verbroken door George en die gaat zijn eigen weg. Een zeer lezenswaardig boek voor uren leesplezier. Dus wie nog een mooi boek zoekt?  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten