zondag 13 april 2014

Nog meer borduren op hout, een ander orgel en een nieuw kwartet

Ik heb de smaak te pakken! Allemaal kleine borduurtjes op hout. Supermooi geworden. Ik maak dan voor iedereen wat. Maar morgen laat ik nog de laatste zien. Voorlopig de laatste, want ondertussen ben ik wel even achter geraakt met de randjes en daar wil ik nu weer mee bezig. Maar ik moet nog wel een paar weekjes inhalen. Maar dat gaat met plezier.  

Terwijl ik borduur speelt mijn DH op een ander orgel. Dit heeft hij gisteren gekocht en hij heeft dit gekocht omdat er een digitale uitgang op zit. Dit sluit hij dan aan op de laptop en hiermee kan hij dan allerlei kerkorgels downloaden en laten weerklinken. Ja, de techniek staat voor niets. Het andere orgel dat hij had heeft hij nog weer verkocht via Facebook. Ja, vroeger zette je een kleine advertentie in de krant en dan moest je geduld hebben. Met de moderne hulpmiddelen is het binnen twee dagen geregeld. Maar nu moet het apparaat nog verplaatst worden naar de bovenverdieping. Dat wordt nog weer een heel spektakel. Zo houden we leven in de brouwerij. 
In de kringloopwinkel kocht ik nog een nieuw kwartet. Over paarden gaat het deze keer. Regelmatig vind ik dan toch nog weer eentje die ik niet heb. T.z.t. ga ik daar ook weer mee aan de slag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten