dinsdag 24 juni 2014

Familieweekend, mooi beeld en prachtige bloemen

Afgelopen weekend hadden we familieweekend. Met de hele familie, zo rond de 30 personen, huren we dan een groepsaccommodatie en daar vertoeven we dan een heel weekend. Op vrijdagavond komen we dan bij elkaar of als je niet eerder kunt een dagje later om tijd met elkaar door te brengen. Dit is altijd reuze gezellig. 
Dit jaar gingen we naar Oosterzee, gelegen aan het Tjeukemeer. Een schitterende locatie pal aan het meer gelegen. Leuk om iedereen weer te zien, lekker bijpraten, spelletjes klaverjas, voetbal kijken en ons gewoon met elkaar vermaken. 
Op zaterdag maakten we een uitstapje naar Sloten. De ene helft van de familie ging met de boot de andere helft ging op de fiets. We troffen elkaar weer in Sloten en de terugreis ging dan in omgekeerde volgorde. Ontzettend leuk en gezellig. Prachtig stadje om te bekijken. 
Op zondag werd er door diverse familieleden gezeild. Het waaide nogal hard, dus ik ben niet mee geweest. 
Toen we terug waren was er nog tijd om naar een leuke brocante winkel te gaan in Echtenerbrug. Bij "Geartsje" vond ik een erg mooi beeld dat ik gekocht heb. 
Het staat nu in de tuin te pronken. Al geruime tijd was ik hier naar op zoek en nu is deze wens dan ook weer vervuld. Ik wilde haar wel "Ketelbinkie" noemen, naar onze verblijfplaats. Maar zo'n naam voor zo'n mooie dame? Ik weet het nog niet zo. 
Ook ons nieuwe nichtje was van de partij. Een mooie jongedame van vijf maanden oud. Skattig om te zien en mee te maken. 
Toen we terug waren heb ik onze mooie tuinbloemen nog even vereeuwigd. Vooral met dat mooie weer is dat genieten. 

Heel anders dan vorig jaar. Toen was het telkens erg koud en pas in juli werd het beter weer. Ik zat toen middenin de revalidatie en dan kun je je dat nog goed herinneren. In ieder geval weer veel zaken om van te genieten. Fijn omdat er ook nare dingen in het leven zijn die je moet doorstaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten