donderdag 25 september 2014

Randjes en lezen

Eindelijk heb ik weer een maand randjes af! Ik schrijf "eindelijk" omdat ik even niet de rust kon vinden om iets te doen. De rust keert weer in huis en daarmee de tijd om verder te borduren. 
Het laatste randje is een ontwerp van mijn DS en het was leuk om dit samen te doen. Nu mag ik verder met de maand september. Nog vier maanden te gaan en dan is het jaar voorbij. Dat klinkt misschien nog lang, maar ik vind dat het voorbij vliegt. 
Naast het werken binnen- en buitenshuis, ben ik druk met sporten en oefeningen doen voor de spierblessures. Langzaamaan word ik weer mobieler en dat is de uitkomst van al dat sporten, fietsen en fysiotherapeuten. Gelukkig maar...
Lezen doe ik ook. Ik heb een nieuwe schrijfster ontdekt, genaamd Sarah Challis. 
Ik lees nu "Voetstappen in het zand" geschreven in 2010. Twee nichtjes gaan op avontuur naar Mali om de as van hun oudtante te gaan verstrooien. Het verhaal wordt vanuit drie hoofdpersonen beschreven; de beide nichtjes en de huisgenote van de oudtante. Heden en verleden worden door elkaar beschreven, maar op zo'n manier dat het elkaar niet bijt. Het verhaal blijft spannend hierdoor en uiteindelijk wordt de puzzel natuurlijk opgelost. Maar zover is het nog niet. Ik hoop het boek vanavond uit te lezen. Ik heb gelijk nog maar een aantal boeken van deze schrijfster gereserveerd bij de bibliotheek. De herfstvakantie komt er aan en dan ligt er weer iets op de plank te wachten, want natuurlijk liggen er nog wat andere boeken te wachten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten