vrijdag 10 oktober 2014

De randjes van september en zaterdag naar de activiteitendag

De randjes van september zijn af. 
Het patroon van eikels vond ik op Pinterest en natuurlijk moest de "herfst" ook benoemd worden, met twee eikenbladeren. Het is nu definitief, de zomer is voorbij en het najaar is aangebroken. Bovendien is het herfstvakantie, zoals altijd in oktober. 
Morgen ga ik naar de activiteitendag van Merkwaardig. Van deze club ben ik al enige jaren lid en het leek me leuk om hier eens heen te gaan. Het is wel even sturen want we moeten naar Nijkerk. Gelukkig heb ik de adressen gekregen van twee dames uit de buurt die er ook heen gaan. Zodoende hoef ik niet alleen te gaan en samen reizen is leuk. Ik vertrek om kwart voor acht en hoop op een leuke dag. Ik heb mij opgegeven voor de workshop knopen borduren en er zijn allerlei standhouders met mooi borduurspul. Enfin, we wachten het maar af, maar leuk zal het vast zijn. Binnenkort vertel ik alles over de dag in Nijkerk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten