donderdag 24 maart 2016

Merkwaardig project afgerond, opa en oma en pasen

Het Merkwaardig project heb ik afgerond. Afgelopen week maakte ik het project af door er een kussen van te gaan maken. Ik gaf er mijn eigen draai aan en het kussen kun je dus ook letterlijk steeds maar doordraaien. Telkens is er dan ook iets anders te zien. Ik vulde de lege plekjes op met poezen. Naast een paard, pauwen en honden dus ook poezen. 



In onze omgeving zijn er diverse mensen die kleinkinderen krijgen. Meestal stuur ik ook wel even een kaartje. Ik koop regelmatig bij de Wereldwinkel en toen ik deze kocht kreeg ik een leuk idee. Ik wilde nl. een kaart met "opa en oma" erop. Die hadden ze wel, maar die vond ik niet leuk. De gekochte kaart vond ik wel leuk en toen bedacht ik me dat ik het er wel een projectje van kon maken. Band en garen heb ik genoeg en je hebt mooie internetprogramma's tegenwoordig die de gewenste letters omzetten naar een patroontje. Even een paar uurtjes freubelen en dan heb je weer iets bijzonders. 

Het poezenborduurtje maakte ik in een mooie kaart en deze is onderweg naar onze jarige vriendin!
Nog één middag aan het werk en dan hebben we de paasdagen. Op het wereldwijde web kwam ik dit mooie paasei tegen. Leuk om even te laten zien. 
Ik wens iedereen dan ook fijne paasdagen en we hopen op een beetje mooi weer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten