zondag 1 mei 2016

Bijzondere objecten in het landschap, eindelijk weer borduren en fietsen rond het Leekstermeer

Zoals bekend fiets ik in ieder geval drie keer per week door het bos naar Roden. Soms valt je oog dan op bijzondere objecten. In dit geval een oude boomstronk met twee gaten er in. Dat is dan heel leuk want je kunt er doorheen kijken. Even op de foto. 

Er is iemand verhuisd en dan is er een aanleiding om iets te gaan maken. Het patroon voor een nummer was snel gevonden. Ik vind dit zo alleraardigst om te maken. Eigenlijk noemen ze dit blackwork, maar ik heb het met blauw gemaakt. 
Hierbij zocht ik een paar stofjes en ik fabriceerde er een huisje van. Het resultaat is wel grappig geworden. De volgende keer zal ik het anders doen, maar voor nu is dit goed zo. 
Vandaag was het prachtig weer. Echt weer om te gaan fietsen. We besloten om rond het Leekstermeer te gaan fietsen. Onderweg hebben we dan een paar keer een pitstop en kom je prachtige vergezichten tegen. Met het mooie gele koolzaad op de voorgrond werd dit een prachtige foto. Uiteindelijk hebben we 23 km gefietst. 
Heel leuk om te fietsen door de mooie voorjaarsnatuur. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten