woensdag 26 februari 2020

Klossie SAL, 2x bloemen en expositie

Afgelopen weekend maakte ik een start met het bloemenveldenproject. Ik start meestal rechtsonder, vandaar dus de groene donkere strepen. Niet heel ingewikkeld, maar toch wel mooi om te doen. Tevens een goede therapie voor mijn schouder die uit de kom geweest is. Ik ben al erg blij dat ik dit weer zo kan doen. Heerlijk! Het gaat overigens erg prima hoor, maar toch nog niet helemaal. 
Op maandag ben je altijd nieuwsgierig naar het nieuwe borduurtje van de SAL. Deze keer een hele leuke met poezen!! In vergelijking met het bloemenveldenproject zo af, maar voor de afwisseling erg leuk om te doen. 
Nog meer bloemen vandaag. Na alle regen en storm van de afgelopen dagen, was het zowaar erg zonnig vanmorgen. Hierdoor kon ik mooie foto's nemen van de Prunus die in bloei staat. Dat blijft altijd mooi, hoe lang zo'n boom ook in de tuin staat. 


In de huis aan huis kranten staat een expositie aangekondigd. Op de Roomsterborgh in Leek. In de buurt en interessant om te zien denk ik. 

1 opmerking:

  1. Okay then...

    This may sound pretty creepy, and maybe even kind of "out there"....

    BUT what if you could just hit "PLAY" to listen to a short, "musical tone"...

    And magically attract MORE MONEY to your life???

    And I'm talking about thousands... even MILLIONS of DOLLARS!

    Sounds way too EASY??? Think it's IMPOSSIBLE?

    Well then, I've got news for you..

    Many times the largest blessings in life are the EASIEST!

    Honestly, I will PROVE it to you by allowing you to listen to a REAL "miracle wealth building tone" I've produced...

    YOU just push "PLAY" and watch as your abundance angels fly into your life. starting so fast, you will be surprised.

    CLICK here NOW to experience this magical "Miracle Money TONE" - it's my gift to you!

    BeantwoordenVerwijderen