dinsdag 30 juli 2024

Flora en fauna

De oleanders bloeien als nooit tevoren. Zo prachtig om te zien.



Loop ik naar boven en zie daar iets wittigs op de trap liggen. Met een pootje, een oortje en een half oogje. Tja, dan weet je het wel
😻

Poes Nuna!

Laatst kwam ik een mooie aquarel tegen van een vogeltje. Vrolijk, kleurrijk én passend bij het pixelborduren. 

Ik ging aan de slag en dit was het resultaat na enige uren. 


Toch was ik niet helemaal content met het product, waarop ik besloot om de zwarte lijnen er ook op te zetten. Dat was snel gebeurd. 


Grappig hoe dan de accentlijnen een mooi effect hebben waardoor ik nu tevreden ben. Behalve met de gezondheid. Want ik ben een beetje ziek, zomergriep of een fikse verkoudheid  
🤧. 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vogeltje Gonda. Mmm er gaat ook corona rond. Zijn de meesten ook net een dag ziek van, beterschap

    BeantwoordenVerwijderen