woensdag 7 maart 2012

3 kleine lammetjes

Afgelopen zondagavond brachten we DS naar de trein en zijn we nog even doorgegaan naar mijn jongste zus. We zaten daar gezellig met op de achtergrond de schapenkraamkamer. Ze hebben een aantal schapen en het is lammertijd nu. Terwijl wij er waren, waren we getuige van de geboorte van een drieling. Heel bijzonder. Op een gegeven moment vond ik het behoorlijk heftig en toen heb ik maar even de andere kant op gekeken. Maar toch waren ze behoorlijk snel ter wereld. Toen we weggingen liepen ze al rond moederschaap heen en weer te drentelen. De natuur is toch prachtig. 
Ondertussen heb ik "maart" afgemaakt en ben van start gegaan met "april". Op het lapje van maart staan drie schapen. Altijd als ik nu en in de toekomst naar "maart" kijk zal ik wel even aan het moment op zondagavond denken. 
Ondertussen zijn we druk met de Harmonie. We hebben opnames gemaakt van het jubileumconcert en dit resulteerde in twee cd's. Het drukwerk is gemaakt en de opdruk. Nu kan het dupliceren beginnen. 
Vanmiddag kwam de aannemer met de plannen voor de nieuwe keuken. Lastig om een dessin uit te zoeken, maar ik had bij de Praxis al iets leuks gezien en dat dessin zat erbij. Een breedtestreepje in een bruintint. "Bronce" noemde de aannemer het. Ook het aanrechtblad moesten we uitzoeken alsmede de tegels. Het duurt nu nog ongeveer drie tot vijf weken voordat het allemaal geplaatst wordt. We hebben natuurlijk aanvullende wensen en dat moet ook verwerkt worden. Spannend allemaal. En geduld oefenen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten