zondag 4 maart 2012

Mooie zondag na snertzaterdag

Eindelijk voel ik me weer wat beter. Vanaf woensdag heb ik al hoofdpijn. Gisteren had ik dus een snertdag. Ik was ook helemaal koud en rillerig. Toen ik vanmorgen opstond voelde ik me gelukkig weer een stuk beter. De hoofdpijn is latent aanwezig, maar niet zodanig dat ik niets kan doen. Ik ben dan ook bezig geweest met de familiebrief, het informatieorgaan van onze familie. Dit document is nu print gereed. Dus prettig. 
Van de post kreeg ik de nieuwste aflevering van "Merkwaardig" en van "Quiltnieuws". Heerlijke lectuur om te lezen in de avonduren. Vooral de merkwaardig is erg mooi om te lezen. Van alles over borduren. Jammer toch dat er niet meer dan 24 uur in een dag zit. Ik moet toch eerst mijn maandenproject afmaken, dus tot dan weinig tijd voor wat anders. Of het moeten al de eieren zijn, waar ik toch wel mee bezig ga. Bij de Praxis kocht ik een leuk blad waar allerlei technieken in staan over het bewerken van eieren. Het heet "Knutselen met eieren" en werkelijk alle technieken staan er in. Het resultaat komt t.z.t. wel. Zo nu eerst nog even een steekje op maart maken. Deze is bijna klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten