woensdag 28 maart 2012

Bloeiende prunus, pure passie en uitgeblazen eieren

De week is alweer doormidden. Mijn oude baas zei over de woensdag altijd tegen mij: "Des morgens nog een halve week en des middags nog twee dagen". Een waarheid als een koe natuurlijk. Zulke dingen vergeet je niet. 
Vanmiddag ben ik bij mijn moeder geweest. Even bijpraten. Ik kreeg bijna elke dag post van haar, want er stonden steeds artikelen in de krant over Cantatrix, het koor waar mijn DH en DS in zingen. Afgelopen weekend moesten ze vol aan de bak en ik ben meegeweest naar Dokkum. 
Het programma heette "Pure Passie"  en het was werkelijk weer geweldig mooi. Pasen op een andere manier beleefd. Sommige stukken werden begeleidt door het orkest van de 20e eeuw. In dit orkest speelde ook de vriendin van onze neef mee op hobo. Vooral als ze gemeend complimenteus is over het koor, geeft dat zo'n concert extra glans. De recensie in de Nieuwe Dockumer Courant was ook heel lovend. Leuk is dat dan. 
Ondertussen heb ik de eieren uitgeblazen en op de foto zijn ze ontdaan van hun inhoud en gereed voor een nieuwe jas. Wat dat wordt? Het resultaat komt hopenlijk binnenkort. Eerst maar even het vervolg afwachten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten