vrijdag 22 juni 2012

Dekbedovertrek en award

Bedankt voor alle felicitaties voor het slagen van Hester! Hartverwarmende reacties voor een superblij kind en even zo voor de ouders. Heerlijk.
Ondertussen was ik dus begonnen met het dekbedovertrek. Ik had er al goed over nagedacht hoe het moest en dan is het al vrij snel een gereed produkt. Dezelfde dag nog kon ik, nadat ik een bijpassende stretchhoes gekocht had, het bed opmaken. Het is toch erg mooi geworden! DD is helemaal verguld. 
Terwijl ik er mee bezig was leek het DH en DS ook heel leuk om zo'n dekbedovertrek te hebben. In oktober is er weer een stoffenbeurs in Groningen, dus dan gaan mijn collega en ik weer op strooptocht. Ik kon op het internet niet zo'n dessin vinden. Ach het is nog geen oktober en er zijn eerst nog weer wat andere zaken die nodig zijn, dus komt vanzelf. 
Voor scouting ga ik een Obelix broek maken. Zo'n blauw/wit gestreepte. Afgelopen week hadden we een ritje richting Drachten voor de zaak en toen zijn we gelijk maar bij Jan Sikkens langs gegaan. Daar hebben ze zoveel stoffen, dat moest wel lukken. En inderdaad, het is gelukt. Nu nog een patroon. Dus wie mij kan helpen aan een patroon, heel graag.  
Tot mijn verrassing kreeg ik van mijn nicht Rensina http://theezakjes-rensina.blogspot.nl/ een sunshine award. Heel erg leuk natuurlijk. Ik zal mij nog even verdiepen in de details van dit award en dit zal ik dan de volgende keer publiceren. Alvast ook bedankt Rensina! 
Morgen hebben we een prachtig concert in het vooruitzicht. Het koor Cantatrix http://www.cantatrix.nl/, waar ook mijn DH en DD in zingen, heeft een jubileum. Morgen geven ze dan jubileumconcerten in Leeuwarden en Groningen samen met de King's Singers. Helemaal prachtig gaat dit worden. Ik heb er veel zin in. Ik ga er heen met mijn DS. Ook een zangliefhebber. De Harmonie heeft ook een concert, maar deze keer moeten ze het zonder ons stellen. Komt vast wel goed, maar het is ook een leuk programma, dus ik vind het ook wel jammer dat ik niet mee kan spelen. Enfin, keuzes worden gemaakt. Volgende keer beter.  
Vooreerst een goed weekend en tot de volgende keer.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten