woensdag 4 juli 2012

Bijpraten

De hoogste tijd om even bij te praten. Er is zoveel gebeurd, haast teveel om op te noemen. Ik begin  met het blogaward, omdat ik dat ook gemeld had in het vorige bericht. Tijdens het zoeken naar een afbeelding kwam ik deze variant tegen, geheel en al in mijn kleuren. 




   01.      Wat is je favoriete dier? Een poes
   02.       Wat is je favoriete getal? Heb ik niet
   03.       Wat is je favoriete non-alcoholische drankje? Thee
   04.       Wat is favoriet, Facebook of Twitter? Facebook
   05.       Wat is je passie? Freubelen in de breedste zin van het woord
   06.       Vind je het leuk om iets te krijgen of iets te geven? Ja, beide
   07.       Wat is je favoriete patroon? 
            Heb ik niet. Ik vind veel dingen leuk.
   08.       Wat is je favoriete dag van de week? Vrijdag, het begin van   
            het weekend, dus van vrije dagen
 09.       Wat is je mooiste bloem? De pioenroos
 10.        Ik ben erg benieuwd naar de personen die de volgende blogs   beheren? Ik vind veel blogs interessant en die volg ik dan ook. Teveel en te leuk om er speciale uit te halen, ieder op haar eigen manier. Dus eigenlijk zou   ik iedereen willen nomineren die een blog bijhoudt. 

Afgelopen donderdag hadden we de diploma uitreiking van DD. Leuk en erg gezellig. Hierna hadden we de afterparty achter huis met in huis de tv met de voetbalwedstrijd tussen Italië en Duitsland. [HOERA voor Italië]. Dit moest door de echte diehards gevolgd worden natuurlijk. Laat was het, maar erg gezellig.
Op vrijdag reisden we af naar Schoonloo voor het familieweekend. We zaten daar in een prachtig huis in een mooie omgeving. Met de hele familie. Nou, dan weet je het wel. Heel veel praten en socializen en natuurlijk ook spelletjes klaverjassen. Bijna de hele familie was aanwezig en dan praat je toch al snel over zo'n 30 personen. De jongste is 3 jaar en de oudste is 81 jaar. En dan alles wat er nog tussenin zit. 
Op zaterdag hadden DS en ik  een uitstapje naar Zuidhorn, waar we mee deden aan  een festival voor opleidingsorkesten. We hebben goed gespeeld en kregen een leuke jurybeoordeling. Hierna gingen we weer naar Schoonloo. Na het eten deden we een ontzettend leuk spel met een dobbelsteen en kadootjes. Voor herhaling vatbaar. 

In het grote huis waren over het algemeen tweepersoons kamers. Hierdoor hebben we redelijk tot goed geslapen. Wel wat kort natuurlijk, maar ja dat weet je van te voren.  
Tijdens het weekend heb ik allemaal bloemen gehaakt. Bij de BSO hebben we namelijk a.s. vrijdag een hoedjes pleinfeest. Ik had al een strohoed gekocht bij de kringloop en had bedacht dat ik daar bloemen op ging maken. Ik had nog een leuk boek met voorbeelden en daar haal je dan iets uit. Tussen de bedrijven door en tijdens het praten moeten mijn handen natuurlijk wat te doen hebben. Uiteindelijk had ik vrij snel een aantal bloemen klaar. 
Na een reuzeleuk weekend keerden we zondagavond weer huiswaarts. Op maandagmorgen heb ik direct de draden van de bloemen afgehecht en op de hoed gemaakt. Die ligt alvast klaar voor het pleinfeest. Wat is dat dan weer leuk geworden! 
Vandaag efkes ûtpûsten en dan morgen er weer tegenaan. In afwachting van de uitslag van het jaar van DS, want dat horen we vrijdag. Maar daarover later meer. 

1 opmerking: