maandag 16 juli 2012

Mooi hart gereed

Het hele mooi hart is af! Mijn DH had een kleine ingreep in het ziekenhuis. Ik moest wachten tot hij klaar was en dus had ik een paar uur de tijd om het af te maken. Het is prachtig geworden! Ik moet er nog iets van maken, maar daar heb ik al ideeën over. Bij mijn moeder hebben we de hele zolder opgeruimd en daar heb ik een prachtig kastje gekregen. Hier heb ik al iets over in het hoofd, maar eerst dit even afmaken. Want dat dit in dat kastje moet is natuurlijk duidelijk. Eerst het product maar even showen. 
Het is druk zo aan het eind van het seizoen. Vorige week vier avonden voor de muziek op stap geweest. Heel leuk, maar wel elke avond op pad. Enfin, nog even de laatste loodjes en dan is het vakantie. 
Dit jaar gaat onze reis naar Issoire in Frankrijk. Ongeveer 1200 km sturen, maar met drie chauffeurs is dat goed te doen. Bovendien hebben we airco in de auto, dus in de warmtegebieden is dat ook prima. Er schijnen daar veel brocante en handwerkwinkels te zijn. Ik wacht het af. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten