dinsdag 17 juli 2012

Verandering met rozen

Toen ik gisteren thuiskwam had ik de drive om het hart af te maken. Achterkant stofje opgezocht, de naaimachine op de tafel, spelden en naalden, meetlint en schaar en aan de slag. Als ik eenmaal weet hoe ik het wil is het ook zo klaar. Naar volle tevredenheid. 
Dit was natuurlijk ook met een achterliggend plan. Want mijn moeder houdt opruiming en mijn zussen en ik hebben veel dingen meegekregen. Waaronder een mooi kastje nog door mijn vader gemaakt. Ik kreeg het idee om dit te vullen met o.a. het geborduurde hart en allemaal spullen die met rozen te maken hebben. Eens even door huis "gesnuusterd" en dan heb je weer veel dingen waarvan je het niet wist dat je het had. Bij alles wat je hebt is een verhaal en dat maakt zo'n opstelling altijd zo leuk. 
Gelijk maar even met een schoonmaakdoekje door de kamer dan is dat ook maar weer klaar. 
En zo heb je dan ineens weer helemaal een ander beeld voor ogen als je naar het audiomeubel kijkt. Allemaal gekochte, verzamelde en of gekregen schatten met mooie herinneringen. 

1 opmerking: