zondag 8 juli 2012

Mooi, maar moeilijk hart

Sinds mijn maandenlapjes af zijn, ben ik begonnen met een heel mooi, maar moeilijk hart. Je moet zo vreselijk goed opletten dat je de goede steekjes zet. Ik heb al menig keer de draad uit de naald gehad om stukjes uit te halen. Maar het resultaat wordt erg mooi. Zo mooi, dat ik het even moet laten zien. 
Trots ben ik ook op de geraniums. We hebben al jaren bakken onder de ramen en altijd zit er iets anders in. Dit jaar dacht ik aan geraniums. Ze moesten het heel ver weg halen. Ik kocht ze namelijk als kneusjes bij de Praxis. Ik heb regelmatig met ze gepraat en ze goed verzorgd en het resultaat mag er dan zijn nu. Ze zitten vol met knoppen en beginnen nu te bloeien. Schitterend gezicht. We zagen ze met de dag groeien. Vooral omdat we veel buiten leefden met het warme weer van de afgelopen dagen. Vandaag was het dan ook een echte regendag. 10 mm zat er in de regenmeter toen ik rond zes uur even keek. 
Onze familie uit Drachten kwam langs op theevisite. Dat was gezellig, maar vanwege het weer moesten we binnen zitten. 
Verder heb ik de tennisfinale gezien van Wimbledon. Federer is voor de 7e keer kampioen en weer nummer 1 van de wereld. Wat een sportman is het toch. Al 14 jaar aan de tennistop. Na heel veel drukte de afgelopen weken wordt het iets rustiger. Alles wordt afgesloten voor de vakantie, zo ook het verenigingsleven. Nog de laatste repetities deze week en dan zijn we vrij. Ik moet nog wel werken bij de BSO. Maar nu ik anders werk heb ik wel meer vrij. De vakantie is ook geboekt. We gaan met z'n drieeën naar Frankrijk. Maar dat duurt nog drie weken. Tot dan is het nog even doorzetten. Tussen de bedrijven door steekjes aan het hart maken natuurlijk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten