donderdag 21 februari 2013

Voorjaarsvakantie


Wat een heerlijk weekje zo tussendoor. We hadden wat opruimplannen, maar doordat we een kast gekocht hebben, werd dit nog wat uitgebreid. We liepen tegen deze kast aan, vonden hem allebei mooi en hebben hem toen maar gekocht. Maar wat er dan op je afkomt! Een heel changement in de kamer en alles staat dan letterlijk op z’n kop. Maar het wordt erg naar de zin en daar gaat het om. Mijn DH is boven bezig om zijn studiokamer in orde te maken. Destijds is alles er zo heen gezet en nu wordt het dan spik en span. Waar de vakantie al niet goed voor is.
Ondertussen is mijn Tunisch haakwerk ook voltooid. Het haken ten minste. Het lapje heb ik erachter al tegenaan gemaakt, nu nog is het wachten op de rand met het ophanghaakje. Ik weet al hoe het gaat worden, dus dat is nog een kwestie van tijd.
Toen ik vanmorgen naar de bso reed zag ik een prachtige lucht, een echte sneeuwlucht. De zon scheen er tegenaan, dus dat was wel heel mooi. Ik had het fototoestel bij mij omdat we met de kinderen naar de bakker gingen. Dus kon ik dit nog mooi even meenemen. En er valt nu wat sneeuw, niet veel, maar het valt wel. Ach ja het is dan wel voorjaarsvakantie, maar de winter staat nog steeds op de kalender.   

1 opmerking:

  1. Ik ga je volgen hoor, hoorde gisteren avond van Magriet over je blog.
    Dat Tunish haken heb ik vroeger ook veel gedaan. Mooi geworden. Ben benieuwd wat het wordt.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen