woensdag 6 maart 2013

Operatie, voorjaarskaart nummer 2 en nieuw raam


Gisteren ben ik met DD naar het ziekenhuis geweest. Preoperatief onderzoek voor de nieuwe heup. We werden op verschillende afdelingen verwacht en waren uiteindelijk de hele middag onder de pannen. A.s. vrijdag hoor ik de operatiedatum. Spannend dus. Geestelijk ben ik er natuurlijk al een tijdje mee bezig, maar als het dan dichterbij komt en waarschijnlijk sneller als verwacht. Ze zeiden eind maart, waarschijnlijk wordt het ietsje eerder. Dus geen deelname aan het concertconcours voor mij met de Harmonie en ook ga ik niet mee naar het Prinses Christina concours, waar Hester aan deelneemt. Dat is de keerzijde van de medaille. Verder ben ik uiteraard blij dat ik zo snel geholpen kan worden. Dan ben ik ook sneller weer op de been hoop ik.
Ondertussen heb ik voorjaarskaart nummer 2 af. Ik vind het dan leuk om wat variaties te maken. Mijn DH leek het wel leuk als ik er een mugje of vliegje bij zou maken. Wie weet wat ik nog eens doen. Alles is mogelijk, behalve verwijderen.
Vanmorgen keek ik weer eens in de spiegel bij de kapper, met een bevredigend resultaat. De kapper woont in Tolbert en nu hebben we daar een nieuwe kringloopwinkel gekregen. Zo nu en dan loop ik daar eens binnen en zo ook vanmorgen. 
Hier zag ik wel een leuk glas in loodraam. Weliswaar beschadigd maar wel heel leuk. Ontzettend smerig, maar na een oppoetsbeurt staat hij voor het raam. Hier en daar mist een stukje glas, maar niets in het leven is volmaakt toch? Ik ben er wel blij mee in ieder geval.    

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aanwinst dat raampje. Alvast veel succes gewenst met je operatie en het herstel erna. Leg maar flink wat borduurwerk klaar voor dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het raam is inderdaad erg leuk. Dat is nogal wat zo´n operatie.Hoop dat het daarna snel beter gaat. Een collega van mij heeft pas een nieuwe heup gekregen en dat gaat erg goed. Ze is er erg blij mee.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk glas in lood raam, erg mooi. Veel suc6 en sterkte met de heup operatie!

    BeantwoordenVerwijderen