zondag 7 juli 2013

In de zomer

Het is prachtig zomerweer. Onze DD heeft zomerkamp van scouting en toen ze vrijdag nog even de weersverwachting checkte, prijkten er vier tienen op de kaart voor de komende dagen. Heerlijk weer is het, niet te heet en toch zomers. 
Je kunt nu iets plannen zonder dat je bang hoeft te zijn dat het in het water valt. Gisteren hadden we een bbq bij mensen in de tuin. Heerlijk hebben we daar vertoefd in de tuin, onder de parasols met een zacht zwoel windje om ons heen. Ondertussen lekker eten en praten. Voor de jubilaris, die 65 werd, had ik even een kaart gemaakt. Even weer iets anders tussendoor borduren en creëren. 
Nog twee weekjes werken en dan gaan we een lang weekend naar Lommel in België. Via vakantieveiling.nl verblijven we dan in een stacaravan. Op de terugreis gaan we dan langs Goes waar de merklappententoonsteling van "Merkwaardig" is in historisch museum De Bevelanden. Daar  heb ik wel zin in natuurlijk. 
Omdat we een eigen bedrijf hebben kregen we een kortingskaart van de Sligro. We hebben hier geshopt en toen zag ik nog iets leuks. Heel gewoon toast, maar in een bijzondere verpakking.
Grappig toch? Het deed me denken aan het kerstpakket van mijn DH waar ook allerlei artikelen in zaten met een leuke verpakking. Eén doosje staat nog steeds in de kast, kaneelkoekjes. Ook alweer met zo'n grappige verpakking. Ach, er zijn zoveel leuke dingen voor de mens. 
Vanmiddag de tennisfinale van Wimbledon. Ik ben erg benieuwd hoe dat afloopt. De halve finale vrijdag was ook al spectaculair.  Enfin, we gaan genieten vandaag, overal van! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten