vrijdag 26 juli 2013

Boeken lezen

Fervent lezer ben ik altijd geweest en dat zal ik ook altijd wel blijven. Heerlijk lezen en wegdromen vind ik prachtig, vooral als je een supermooi boek hebt. Het begint dan meestal al in de bibliotheek om ze uit te zoeken. Toch wordt het lastiger omdat ik al heel veel gelezen heb. Gelukkig zijn er schrijvers die ook nieuwe boeken produceren en dan kun je weer vooruit. Zo heeft Dan Brown ook weer een nieuw boek geschreven. "Inferno" genaamd. 
Deze had ik mee naar BelgiĆ«. Het was wel weer ontzettend spannend, want je moet wel van het genre houden natuurlijk. Toch heb ik nu wel het gevoel dat ik het allemaal al een keer gelezen heb. Robert Langdon die briljant is en overal een uitweg ziet. Achtervolgingen die veel lijken op die van vorige boeken. Kortom de verhaallijn lijkt bekend te zijn en is toch weer onbekend. Ik vond het leuk om te lezen, maar veel van hetzelfde. 
Wat heel leuk was dat we nu een e-reader hebben. Vooral voor als je met vakantie bent heel handig. Want waar laat je die meter boeken die je meeneemt toch? Nu zetten we de e-reader vol met boeken en dan kun je maar raak lezen. Een handzaam formaat en een prettig scherm om van te lezen. Het enige dat je er aan kunt opmerken is dat de bladzijdes niet heel groot zijn, maar dat is ook een kwestie van wennen. 
Terwijl ik Dan Brown in boekformaat had, kon Jasper hem lezen vanaf de e-reader. Ook weer erg grappig. Ik ben er wel blij mee. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten