donderdag 18 juli 2013

Vakantie

Sinds vanmiddag 1 uur heb ik twee weken vakantie! Ik heb deze week nog 2 uur therapeutisch en 5 uur normaal gewerkt. Vandaag heb ik dus gewerkt van 8 tot 1 uur. Voor het eerst weer alleen. Het ging prima. Het gaat ook weer de goede kant op. Het laatste stukje revalidatie is altijd het meest moeilijk. Wij, mijn DH en ik, fietsen elke dag ongeveer 15 km om de conditie op te krikken. Voor de operatie heb ik natuurlijk geen klap aan de sport gedaan en dus ook niet aan mijn conditie. Hier ben ik nu met de fysiotherapie en zelf mee bezig. Het gaat steeds beter gelukkig. Maar nu heb ik ... 
Morgen reizen we voor een lang weekend af naar Lommel. Hier vertoeven we een paar dagen. De fietsen gaan mee, een handwerkje en het nieuwe boek van Dan Brown "Inferno". Ik ben erg benieuwd. Al de andere boeken had ik ook al gelezen en nu wil ik deze natuurlijk ook lezen. Op de terugreis gaan we via Goes. Kijken bij de MERKwaardige LAPpen in het Historische Museum de Bevelanden. Het verslag hiervan komt na het weekend. Eerst even relaxen op de grens van Nederland en BelgiĆ«. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten