zaterdag 10 augustus 2013

Bloeiende planten en het dagelijkse leven momenteel

Zojuist heb ik  wat foto’s in de tuin gemaakt. Al het paarse komt tot bloei. Een mooi gezicht. Al die kleuren en als je er dan dicht bij komt, zie je ook allerlei dieren.
Hibiscus op stam

Detailfoto

De vlinderstruik

De andere vlinderstruik

De witte Hortensia

Is dit wellicht familie van de Spirea? Ik weet het niet, want we hebben de plant net in de tuin gekregen
De afgelopen week ben ik weer aan het werk geweest. Twee lange morgens, maar we hebben leuk geknutseld en ons vermaakt. Als je een goed programma hebt loopt alles meestal op rolletjes. Tussen het werken door hebben we weer veel gefietst. Een rondje Leekstermeer, een rondje Bakkeveen, een rondje Zevenhuizen en zo staan er al heel wat kilometers op de teller. Sinds ik weer mag fietsen, medio mei, heb ik ruim 500 km gefietst.
Ons nichtje is gaan samenwonen en daar heb ik een leuke kaart voor gemaakt. Had ik wel weer zin in. Ik denk dat ze het wel leuk vindt. Zoals je begrijpt houden ze van voetballen en van poezen en hun huisnummer is 16. 
Verder staat het freubelen op een laag pitje. We zijn iedere keer aan de struun en het gewone werk gaat ook door. Ik ben blij dat het niet meer zo heel warm is want dan heb je weer meer zin om iets te doen.

Morgen gaan we met ons gezin naar Orvelte. Dat lijkt me ook erg gezellig. Een verslag hierover volgt. Ik wens een ieder een heel fijn weekend. 

2 opmerkingen: