vrijdag 4 oktober 2013

4 op een rij en weekend

Na een intensieve werkweek is het weekend. Alweer een week voorbij en de eerste week van oktober. Druk met de boekhouding, de omzetbelasting, de kinderopvang, orkestrepetitie en alles wat een mens maar kan bezig houden. Ondertussen heb ik alle 4 letters gewassen en gestreken. Ze zijn klaar voor verdere verwerking. Dat schreef ik de vorige keer ook al, maar binnenkort gaat het toch gebeuren. Ik heb al in het hoofd hoe ik het ga doen en dat is ook van belang. 
Morgen speelt de Biggle Baggle Big Band van DH en DS in Winschoten. Als het weer goed is ten minste. Het wordt in ieder geval vrij warm, dus dat gaat waarschijnlijk wel door. Ik ga mee om te horen natuurlijk en even winkelen in Winschoten. Het is in ieder geval jaren geleden dat ik in Winschoten was. 
Overmorgen spelen we met het orkest de dienst in de kerk. Daar heb ik ook wel weer zin in. Ik kan nu ten minste weer horen, want beide oren zijn uitgespoten vanmiddag. In ieder geval we gaan er weer tegenaan, met mate natuurlijk en dan zal het weekend ook wel weer snel voorbij zijn denk ik. 
In ieder geval wens ik iedereen een leuk weekend toe. 
Groeten,

GONDA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten