zondag 26 januari 2014

LIS en WIP

Toen ik met het bloggen begon moest ik er wel inkomen. Al die afkortingen, waar staan ze toch voor? Zo langzamerhand kom ik erachter en bedenk ter plaatse nieuwe. 
LIS staat voor Let It Snow! Deze heb ik zelf bedacht en is van toepassing op het weer zoals we dat gisteravond hadden. Het sprookjesachtige resultaat is zichtbaar op de foto. Eindelijk brengt koning winter een bezoekje aan ons land. 
De andere afkorting, WIP, staat voor "Work In Progress". Dat is zeker het geval met de projecten waar ik momenteel, drie stuks, mee bezig ben. Twee ervan laat ik zien. Het eerste gaat over de randjes. Het zijn er één of meerdere per week vandaar dat ik er "Randjes 2014" van gemaakt heb. 
Op de volgende foto het resultaat tot nu toe. 
Het mini merklapje wordt ook erg naar de zin. Verschillende leuke kleurtjes gebruik ik. Weer eens wat anders als alles in één kleur. 
En zo borduur ik lekker verder.  

1 opmerking:

  1. Heel leuk al je borduurwerken, ben echt benieuwd wat het derde project is.
    Al heb ik wel een vermoeden :)
    Leuk dat je een beetje de afkortingen begint te begrijpen en zelfs nieuwe bedenkt!
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen