vrijdag 3 januari 2014

Mini borduren en 80 is prachtig

Het nieuwe jaar is een paar dagen oud en we gaan langzamerhand over tot de orde van de dag. Ik ben wel snipverkouden geworden dus dat is minder. Maar goed, ik kan nog wel borduren en freubelen. Het mini hartje is gereed product en zit in een schitterend lijstje. Een blijvende herinnering aan de kerstvakantie van 2013. Ik vind het prachtig om te doen en de mini afbeelding [formaat is 3,5 x 3,5 cm] is gewoon heel erg mooi. 

Hierdoor geïnspireerd ging ik aan de slag met het volgende projectje. De vriend van mijn schoonmoeder wordt a.s. zaterdag 80 jaar. Hij geeft een feestje en wij hebben een schitterend lied voor hem gemaakt. Natuurlijk krijgt hij ook een cadeau en daarbij hoort natuurlijk een kaartje. Een leuk patroontje was al snel gevonden. Het moest een rand worden met daarin "80". 
Nu heb ik mijn letterbijbel en daarin kun je dan perfect het lettertype vinden met het juiste aantal kruisjes. Zo gezegd en zo gedaan en nu is het alweer gereed. Ach en zo zijn we al freubelend het jaar weer gestart. 

1 opmerking:

  1. Leuk hoor. Helemaal leuk zo in dat lijstje je hartje.
    De kaart zal vast ook in de smaak vallen!
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen