woensdag 12 februari 2014

Derde bloem gereed

De derde bloem heb ik zojuist afgemaakt. Als je je er goed in verdiept is het niet zo moeilijk als het lijkt. Gelukkig ben ik beter in het lezen van de symbolen als van de tekst. Als ik dat dan zo lees denk ik "help, hoe moet dat?". Maar als ik dan de symbooltekening zie wordt het duidelijk. Uiteindelijk lukt het dan vrij snel. Morgen ga ik verder met het verwerken van e.e.a. tot een kussen. Ondertussen telkens advies en tips vragend aan DD. Gezellig. 
Ondertussen waait het hier verschrikkelijk hard en hebben we al 9 schaatsmedailles. Dus elke dag weer een oranje succes. Dat is mooi voor de schaatsers, vooral als je de blijdschap en de emoties erbij ziet. Mooie mutsen hebben ze dan op bij de huldiging, maar dat had ik al een keer gemeld. Ze zijn gewoon leuk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten