zaterdag 14 maart 2015

Reurei en eieren in Zeyen

Zoals gisteren al aangekondigd toog ik vandaag, samen met mijn schoonmoeder, naar Veenhuizen. In het gevangenismuseum was een leuke beurs met eieren en kunst. Kleinschalig, maar erg mooi. Diverse kunstenaars vanuit het hele land exposeerden en verkochten eieren en kunst. Wat ik hier ook erg leuk vond was de stand van een aantal dames uit Enschede met o.a. glas waar van alles op gegraveerd kon worden. Naast wijnglazen, bekers en presse papiers, glazen ballonnen in allerlei kleuren. Heel erg leuk. 


Omdat we nog wel wat tijd hadden zijn we nog langs De Oranjerie in Zeyen gereden. Hier was ook allemaal Kunst op schaal op verschillende manier bewerkt. Ook weer heel mooi. Ik maakte een paar foto's en nam twee leeggeblazen ganzeneieren mee. 
Delfts blauw op het ei
Tulpen blijven altijd mooi
Hier ga ik natuurlijk wel iets mee doen. T.z.t. laat ik het hier wel zien. We sloten af met iets lekkers in het restauratiegedeelte. We hadden een gezellig en leuk uitstapje! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten