vrijdag 6 maart 2015

De biscornu is af

Gistermiddag was ik vrij en wat is er dan leuker om de biscornu af te maken. Vanaf zondag lagen de gestreken lapjes al te wachten op verdere verwerking. 
Met de radio op de achtergrond ging ik aan de slag. Tussendoor app-en met onze dochter die in Utrecht rondliep. In de bijgeleverde beschrijving stond duidelijk hoe een en ander in zijn werk ging. En als je dan klaar bent heb je weer iets geleerd. Leuk om te maken, leuk om te doen. 


Nu maak ik mij op voor het studieweekend met de Harmonie. We gaan ons twee dagen lang voorbereiden op het concert in april met Iris Kroes. Ik heb er veel zin in. Even helemaal niets anders aan je hoofd, alleen muziek. 

1 opmerking:

  1. Wat is ie mooi geworden zeg!
    Leuk patroon ook.
    Veel succes dit weekend, maar dat komt vast goed!
    Groetjes. Rensina

    BeantwoordenVerwijderen