maandag 20 april 2020

Eieren op hout, mandala, BVP update, fietstocht met mooie bloemen

De eieren had ik de vorige keer al laten zien. Maar ze moesten nog ergens op of in gemaakt worden. Het leek me aardig om ze weer op hout te plakken. Van mijn zwager kreeg ik een mooi stukje hout waar ik twee plakjes hout van gezaagd heb. Gelukkig hebben we daarvoor een elektrische zaag. 


Hierna kon ik de eieren er op bevestigen. Leuk en grappig vind ik. 



Op mijn werk was ik samen met één meisje. Het leek me ontzettend leuk om een mandala te maken van alles wat zich bij en rond de school bevindt. Eerst gingen we op stap om van alles te verzamelen. En dat is veel meer als je denkt. Met heel veel spul kwamen we weer bij school. Op een groot vel papier schikten we de objecten en dan krijg je een prachtige mandala. 

Na de eieren had ik ook weer tijd voor het BVP. Hier een update t/m half april. Het schiet mooi op! 

Van één van de fröbelfreules kregen we een tip waar we tulpenakkers in de buurt konden zien. We besloten om er een mooie fietstocht aan vast te knopen. We fietsten zo'n 36 kilometer over fietspaden door het Groninger en Drentse land. Een heerlijke tocht die ons leidde langs kleurrijke tulpenakkers. Dit levert mooie plaatjes op! Dat was dus dubbel genieten.... 





1 opmerking: