maandag 19 september 2011

Mooie rommelmarkt en lekker weekend

Afgelopen vrijdag en zaterdag was er de jaarlijkse rommelmarkt bij de kerk. Dit is altijd een ontzettend grote en leuke rommelmarkt met veel "goede" waren die verkocht worden. Je kunt er bij wijze van spreken een hele huishouding opzetten. Bovendien is het altijd erg gezellig. Allerlei mensen die je kent en waar je even mee moet praten, "socializen" zeg maar. Mijn zus en zwager helpen ook altijd de hele tijd mee. Mijn zus verkoopt schilderijen en lijstjes, mijn zwager staat bij het gereedschap. Ik kocht een voor mij onbekend kattenkwartet, een heel mooi bordje, 
een klok voor het Harmonielokaal, een doos met autootjes voor de BSO en een glazen waterkan. Het gaat niet om het kopen natuurlijk, maar om de opbrengst die bestemd is voor het goede doel. En het levert heel wat op. De netto opbrengst is 
€ 21.500,--. Geweldig natuurlijk. 
Gistermorgen hadden we startzondag in de kerk. Het thema was "liefde". Een mooi thema natuurlijk. Mijn DH begeleidde met de jeugdband de liederen, een mooie, maar wel lange dienst. Om half twee was ik weer thuis. Verder de dag lekker rustig, wat gecomputerd én Oktober
afgemaakt. Er hoefde niet zoveel meer aan te gebeuren, maar het moest nog even af, voordat ik weer verder ga met november. Ik heb besloten ze helemaal klaar te maken als ik alle maandenlapjes af heb. Voor daarna heb ik ook al weer iets in het hoofd, maar dat suddert lekker door. Ik zag nl. bij een andere blogster dat ze haar letterbak vulde met freubelwerkjes die betrekking hebben op haar leven. Mijn vader maakte voor mij ook een letterbak en ik vind dat een heel mooi idee. Maar eerst de rest van het jaar afmaken en daar ben ik nog wel even mee bezig. 
Ondertussen nog niet veel reacties op de naam van de paddestoel. Wel dat mensen hem gezien hebben, maar de soort weet ik nog niet. Wellicht komt dat nog.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten