vrijdag 9 september 2011

Naar "Draaf Foekje Draaf"

Vanmiddag gaan we naar Leeuwarden. Mijn DH naar de generale en ik naar mijn DS die daar studeert en woont. Om kwart over acht begint daar de voorstelling 
"Draaf Foekje Draaf". Mijn DH zingt mee in het koor. Naast het koor, werkt brassband Soli Deo mee en er zijn beelden van weleer. Ik ben erg benieuwd hoe het wordt. Op de volgende link is meer over e.e.a. te lezen: http://www.cantatrix.nl/Programmas/Huidig-artikel/DRAAF-FOEKJE-DRAAF.html
Ondertussen ben ik begonnen met een fotoboek van de vakantie. Ik maak het bij Abelli fotoboeken. Mooi programma en gemakkelijk te maken. Even weer nagenieten met foto's van de mooie vakantie. 
De panoramafoto, die één van de heren maakte, komt op de omslag. Ach, zo is er altijd wel iets bijzonders. Gelukkig maar, het houd je scherp. 
Morgen hebben we een familiefeestje. Mijn geliefde oudste zus viert met haar man haar 30-jarig huwelijk. En wij zijn erbij! De weersvoorspelling is heel goed voor morgen, maar we zitten toch binnen. Maar zo'n dag is altijd mooi met een feestzonnetje. 

1 opmerking: