maandag 21 november 2011

Four of a kind

Het lijkt wel yathzee, maar nummer vier is klaar. Hij is heel mooi geworden. DD die niet zoveel van handwerken moet hebben, vond de bloemen op de bal erg mooi. Ik vind het zelf ook. Nog steeds grappig om twee technieken te combineren, meestal vind ik dat erg leuk. In dit geval ook weer breien en haken. 
Mijn DS en DD hadden mijn auto mee naar Leeuwarden waar een housewarming party zou plaatsvinden. Die is er ook geweest, maar toen ze de volgende morgen bij mijn auto kwamen bleek dat de voorste kentekenplaat eraf gehaald was. Balen natuurlijk. Je moet aangifte doen bij de politie, zorgen voor nieuwe platen, want je moet direct twee vervangen en naar de garage om ze met popnagels te laten bevestigen zodat zoiets niet weer gebeurt. Belachelijk gewoon voor woorden. Woedend word je ervan. 
Maar het kan nog erger. Vanavond had ik mijn zus aan de telefoon. Ze waren een weekendje weg geweest en ondertussen was het dievengilde aan huis geweest. Alle deuren geforceerd en uiteindelijk zijn ze binnengekomen en hebben het hele huis overhoop gehaald. Ze hadden geen waardevolle spullen in huis, dus alle rompslomp was voor niets, maar ze zitten er maar mooi mee. Alle deuren beneden ontzet en geschanseerd. Verschrikkelijk! Wat een nare ervaring en heel veel vervelend nawerk. Plus de geestelijke schade. Je waant je veilig in je eigen huis - dus niet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten