zaterdag 12 november 2011

Op de dag van het concert

Vandaag is de dag van het najaarsconcert van de muziekvereniging. Vanavond geven we acte de presence met nog twee andere orkesten. Afgelopen donderdag hadden we de generale en het ging eigenlijk heel goed. Hopenlijk ook vanavond. We zullen het meemaken. De voorbereidingen waren in ieder geval goed en dan is al de helft gewonnen. 
Gisteren had onze 18-jarige een feestje voor vrienden. Eén vriend had een heel leuk idee. Want ze maakt altijd kwarktaarten, daar is ze gek op. Meestal in de taartvorm, maar een vriend had iets leuks bedacht. De taart in de vorm van een "H". Het ziet er leuk uit toch?
Nadat ik de proefkerstbal af had kwam ik gelijk op ideeën. Het inbreien is niet zo mijn ding, maar een combinatie van twee technieken vind ik altijd leuk. Zie hier het resultaat. 

















Voor de volgende kerstballen heb ik alweer ideeën. Ik ben naar de handwerkwinkel gegaan en heb vier mooie bolletjes garen gekocht waar ik wel even mee vooruit kan. 
Kerstgroen hadden ze dan weer niet en dat vind ik nu net zo'n mooie kleur. Ach, ik vermaak me hier tusen de bedrijven door, ook wel mee. Een goed weekend gewenst. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten