vrijdag 25 november 2011

Groene bal opgepimpt en alweer pianospel

Waar het hart vol van zit! Op dit moment van kerstballen en pianospelende dochters én een toekijkende Minoes. 


Dit bericht brak ik dus gisteren af i.v.m. allerlei andere zaken die de aandacht vroegen. O.a. de repetitie van het opleidingsorkest, de maandelijkse Bingo die gisteravond was en vanmorgen hadden we een afspraak met iemand die ook met onze eventuele toekomst te maken heeft. Dus ... dan weet je het wel. Gelukkig nu even een moment. Want alles gaat wel gewoon door. We hebben heel veel cd's binnengekregen met prachtige muziek! De Folk Song cd en de kerstcd van het Roder Jongenskoor. Vanavond hebben we daarvan de presentatie. Dat wordt wel weer genieten. 
Gisteren liep ik door Leek en ontdekte een nieuwe winkel "Aterlier 6a". Ik dacht ik stap even binnen om te kijken. Is dit zowaar een handwerkwinkel met van alles op gebied van wol en zowaar een molen met borduurgaren. Erg leuk en gezellig. Ik maakte kennis met de eigenaresse en mocht een kijkje nemen. Fijn dat er weer een handwerkwinkel in ons dorp is. Hoef je niet voor elk wissewasje elders heen. 
Tussen de bedrijvigheden door ook tijd voor freubelen. De groene kerstbal vond ik echt niet leuk zo kaal. Wij kregen een gebreide kerstbal van mijn zus voor ons huwelijksjubileum. Hierop was een bewerking die ik wel leuk vond. Dus ik dacht dit kan ik wel toepassen op de groene kerstbal. De daad bij het woord gevoegd en hij is leuk, is mooi en past mooi bij de andere ballen. Het blijft leuk. Het borduren blijft even liggen, maar dat komt later wel weer. 
Buiten is het herfstachtig. De bladerenhoop wordt alweer enorm. Gelukkig hebben we van de gemeente hier grote bakken waar dit spul in kan. Vlakbij ons huis, dus dat is gemakkelijk. 
Nu nog een moment waarop dit gerealiseerd wordt. Voorlopig nog niet, want de komende dagen zijn eerst vol met externe activiteiten. 
Vooreerst een goed weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten