vrijdag 20 januari 2012

Heel mooi boek!

Van mijn zus kreeg ik een prachtig bibliotheekboek te lezen: "Terug naar Wharton Park" van Lucinda Riley. Een verrassende familiebeschrijving, die alle facetten van tragedie en geluk bevat. Heerlijk ontspannend om te lezen. Sommige mensen krijgen veel voor de kiezen maar een happy ending maakt alles dan toch weer goed. Wel een aanrader om te gaan lezen. 
Bij de bibliotheek reserveerde ik "De glasblazer" van Marina Fiorato. Deze schrijfster ontdekte ik in de bieb en als je dan een boek gelezen hebt, wil je meteen het hele oevre lezen. 
Zoals vaak druk geweest met de muziekvereniging. Bijna alle uitnodigingen voor het concert zijn verstuurd en bijna alles is georganiseerd. Het wordt straks onwennig na het concert. Volgende week hebben we studieweekend en dat zal ook nog wel een aanslag zijn op het welzijn. Maar het wordt vast erg gezellig, leuk en muzikaal. Bijna de hele vereniging gaat mee en dat is alvast wel een unicum. Lekker veel muziek maken. Volgens mij nemen we veel te veel boodschappen mee, maar beter over dan te weinig. 
Vanavond nog even naar de repetitie, dan nog even naar de bingo en dan ... weekend! 

3 opmerkingen:

  1. Bij toeval zag ik dit boek ergens staan en jouw weblog.
    Wat een heerlijk boek is dat hè! Ik heb het net uit en heb er erg van genoten.
    Dacht nog wel: jeetje bijna 600 bladzijde, als ik me maar niet ga vervelen, maar geen moment.
    Alleen genoten.
    Ben nu weer aan een dik boek bezig met geheimen en terugblikken naar het verleden.
    Daar hou ik wel van.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welk boek is dat dan dat je nu leest? Ik ben ook van de boeken met geheimen en historie. Misschien kun je mij tippen...
      groeten,
      Gonda

      Verwijderen
    2. Welk boek is dat dan dat je nu leest? Ik ben ook van de boeken met geheimen en historie. Misschien kun je mij tippen...
      groeten,
      Gonda

      Verwijderen