zaterdag 7 januari 2012

Het nieuwe jaar is alweer bijna een week oud

Ja, we zijn alweer een week onderweg. Wat een week! Heel onrustig met waterdreiging en brand. Wat een jaar zal dit worden. 
Vandaag heerlijk een thuisdag. Lekker wat opgeruimd en natuurlijk naar het EK schaatsen gekeken met de geweldige prestatie van Sven Kramer. Ik blijf fan van deze schaatser én van de schaatssport. 
Mijn DH heeft een concertreis naar Berlijn, Warschau en Brest. Leuke berichten bereiken ons vanuit het Oosten via facebook en internet. Mooi hoor om te lezen, vooral ook omdat ze het naar de zin hebben. Wij zijn hier druk met het jubileumconcert bezig. Tussen de bedrijven door werken en geen vakantie meer vieren. Maar dit weekend rust en ook weer even tijd voor wat freubelen. 
Ik ben begonnen met het kerstengeltje van Ikorniquilt dat ik in 2010 al kocht. Het wordt wel leuk, al zeg ik het zelf. Ook januari krijgt weer mijn borduuraandacht. Ook wel weer heel leuk na alle gebreide kerstballen. 
Het blog is ook jarig, één jaar alweer. Ik had het er nog over met mijn DS. Hij heeft mij er toe gebracht en ik dacht er geen tijd voor te hebben, maar dat was dus niet zo. Ik vind het erg leuk om te doen. Dus voorlopig ga ik er maar even mee door. Vooral ook als je terugkijkt naar de eerste berichten. Je weet dan al niet meer wat er toen allemaal was. Het lijkt wel een beetje op een dagboek. Enfin, we'll keep on writing! Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten