vrijdag 27 januari 2012

We zijn bijna zover

We gaan bijna vertrekken voor ons studieweekend. De auto's zijn volgeladen met instrumenten, boodschappen en weekendtassen. Wat een actie. In mijn bagage zelfs mijn borduurproject. Misschien in een paar gestolen minuutjes, je weet maar nooit. Wat we in ieder geval gaan doen is veel muziek maken. Van nachtrust zal wel niet veel terecht komen, maar 't is voor het goede doel. We gaan lekker gezellig met de hele vereniging op stap en het is prachtig weer, dus het komt vast goed. Fijn weekend! 
Ik kijk nog even op de weersverwachting voor de komende dagen. Spectaculair! 
Ik ben benieuwd wat er van terecht komt, want van die wolken van vandaag heb ik nog niet veel gezien. 6 graden is het wel. Het is mooi weer hier. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten