woensdag 18 januari 2012

Te druk met het jubileum en andere zaken

Ik heb het te druk met het jubileum en allerlei andere zaken. Zo nu en dan maak ik nog een paar hele kleine steekjes in januari, maar het mag geen naam hebben. Ook met het engeltje kom ik niet verder. We zetten nu alles op alles voor het jubileum. De ene vergadering na de andere en er moet van alles georganiseerd worden. Ook was ik snipverkouden "Hatsjoe!" en was mijn DH jarig. Kortom, te druk. Wat we van plan zijn is best erg leuk allemaal. Op 11 februari hebben we het jubileumconcert met Arno v/d Heyden. 't Wordt heel bijzonder. 
Ook is mijn oudste zus met pensioen gegaan. Hier heb ik de hele dag foto's gemaakt. Dat was ook erg mooi en bijzonder om mee te maken. Ze werd met een koets opgehaald en de hele school liep er achter aan. Het was erg mooi weer, dus dat was alvast mooi. In de Vituskerk in Doezum werd ze, samen met man en kinderen, onthaald op een programma, geënt op Annie M.G. Schmidt. Per groep werd er iets gedaan met dit thema. 's Avonds was er een reünie voor oud leerlingen en bekenden en familie. Dus actie alom. 
We zouden a.s. weekend een rustig weekend hebben. Ware het niet dat we zondag naar Amsterdam gaan. Onlangs is er een cd verschenen van Folksongs van de twee broers De Jong http://www.dejongdejong.nl/ en drie zangers. De gebroeders spelen vierhandig op een harmonium. De cd is opgenomen door mijn DH en is echt geweldig prachtig geworden! Nu zijn ze a.s. zondag uitgenodigd in Amsterdam bij het programma op radio 4 van de AVRO om te komen spelen en zingen. De harmoniums worden uit het harmoniummuseum gehaald en door ons meegenomen in onze bus naar Amsterdam. Dit mogen we niet missen natuurlijk! Ze spelen tussen 10 en 11 uur in de Spiegelzaal in het Concertgebouw. 
Ach, zo blijven we lekker bezig. Dan zaterdag maar even rustig aan doen. Maar dat zal ook wel niet, want DD had een prachtige zwarte optreedjurk gekocht, maar helaas te kort. Dus deze moeten we ruilen. Ach, ook heel gezellig. Mag ze weer jurken passen. Maar voordat het zover is, eerst nog donderdag muziekdag en vrijdag muziekdag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten