dinsdag 31 januari 2012

Super studieweekend en heerlijk winterweer

Wat hadden we een prachtig studieweekend in Ellertshaar! Doordat we twee locaties  hadden konden beide orkesten uit de voeten en hebben we goed kunnen studeren. Na ontspannende inspanning was het dan ook weer tijd voor ontspanning. We hebben heel wat afgelachen tijdens de bonte avond. Kortom alle ingrediënten aanwezig voor goede resultaten. Enfin, dit wachten we maar even af nog, maar het fundament is gezet. Doordat we vroeg uit de veren moesten, was ik getuige van alweer een prachtige zonsopgang. Vaak inherent aan dit koude winterweer, behoorlijke vorst met blauwe luchten. Blijft altijd bijzonder. 
Borduren komt niets van terecht natuurlijk. Want behalve het spelen ben je ook nog behept met de organisatie. Gelukkig verliep alles prima, maar je moet wel overal aandacht voor hebben. Zondagavond was het thuis heerlijk rustig en was ik getuige van de nieuwe wereldkampioen sprint. Mooi om te zien hoe zo'n sportman enorm blij is met zijn prestaties, terwijl het om honderden, zelfs duizenden van secondes gaat. Schaatssport vind ik altijd mooi om te zien. Ik was zelfs nog even getuige van de laatste slagenwisseling van Djokovic en Nadal. That the best man win, bleef tot aan het eind nog de vraag begreep ik uit het verslag. Nu nog even een laatste woordje toevoegen aan dit sportverslag. Marianne Vos werd nog wereldkampioen veldrijden. Ook een hele prestatie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten