vrijdag 6 april 2012

Goede Vrijdag en painted eggs

Vandaag Goede Vrijdag. De dag na donderdag de hele middag aan het werk te zijn geweest bij de BSO. Het was wel heel leuk. Lekker buiten gespeeld met de kinderen, kikkerdril gescoord en de film "Kikkerdril" gezien. Gisteravond hadden we de Algemene Ledenvergadering van onze muziekvereniging. Dat was wel heftig. De hele avond op je qui vive zijn en de vergadering leiden. Ik was rond half twaalf thuis en bekaf. Maar dan ga je op bed en dan droom je de hele nacht over de vergadering. Logisch natuurlijk omdat ik er wel mee behept was. Maar het was best een goede vergadering. Goede zaken door- en afgesproken. Maar zo'n dag erna ben je helemaal af. Eigenlijk doe je niets. Nou ja niets, ik ben tussen de bedrijven door bezig met het overzetten van HI8 bandjes naar dvd, wat factuurtjes maken, wat dingetjes opruimen enz. Voor vanmiddag hadden we plannen om naar de stad te gaan, maar ik weet niet of dat nog wel doorgaat. Ik moet wel heel veel zin maken. 
De eieren staan ook al de hele week op mij te wachten. Ik was ook druk met de website en de workshop van de Harmonie. Maar 't is nu even weer gebeurd. Nu weer ons eigen gebeuren weer op de voorgrond. Misschien vanavond wel even iets met de eieren doen. Maar misschien ook wel lekker lezen en niets doen. 
Poes heeft ook zin in eten. Zij loopt hier jammerend door de kamer.  Eerst dit bericht maar even afmaken en dan weer over tot de orde van de dag.  
In ieder geval spotte ik wel een mooi plaatje [ja, het heeft altijd met eieren te maken] op het web en die wil ik ook even plaatsen. In ieder geval "Vrolijk Pasen" gewenst. Wij hebben verder geen plannen, we zien wel wat we doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten