vrijdag 25 mei 2012

Mooie foto's, superweer en Pinkstervakantie

De laatste dagen is het natuurlijk superweer. Alle dagen schijnt de zon en heerlijke zomerse temperaturen. De planten en bloemen komen tot volle wasdom. Het onkruid eveneens, maar ja. Ondertussen heb ik de foto's van het Textielmuseum van mijn DS [in dit geval Dear Sister] gekregen. Een leuke herinnering aan een hele leuke dag met een bizar eind. Gelukkig gaat het weer redelijk met mijn zwager met zijn gezondheid. 
De prachtige bank bij de entree van het museum
Eén van de prachtige banken in het restaurant
Bij één van de weefgetouwen hing deze afbeelding van Het laatste avondmaal. Dit was één van de  onderwerpen die op tafellakens en servetten geweven werden
Hier de beschrijving van dit dessin 62
Met z'n drieeën bij de bank buiten. Een waardevolle herinnering. 
Vanaf vandaag dus vakantie. Mijn DH heeft opnames en ik ga wat aanrommelen. In ieder geval hebben we maandag de Pinkstermarktstalling en ik ga auto's stallen van 9 tot 13 uur. Waarschijnlijk 's avonds dan bruinverbrand, maar dat zien we dan wel weer. In ieder geval nu vrij.  Ik heb juni bijna klaar. En ik heb van mijn DM [=Dear Mother] allemaal poppen gekregen. Zij heeft ze aangekleed en ze zitten op stoeltjes die mijn DF [Dear Father] nog allemaal gemaakt heeft. Dus dat is allemaal wel heel leuk. Daar laat ik volgende keer afbeeldingen van zien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten