dinsdag 8 mei 2012

Morgen op reis naar...

Morgen ga ik op reis naar het textielmuseum in Tilburg. Samen met twee zussen. Volgens mij wordt dat reuze gezellig. We vertrekken om 8 uur uit Leek en om 9 uur Heerenveen met de trein. In de trein natuurlijk praten en dan gaan we daar heerlijk rondkijken in het museum. Ik ben erg benieuwd. 
Op de terugreis gaan we eten in Utrecht bij onze neef en zijn vriendin. We komen dan in de late uurtjes weer thuis. Maar dat is niet erg, want de keuken is op een haar na klaar en op donderdag ben ik vrij. Er moet natuurlijk altijd wel iets, maar ik hoef niet naar de BSO. Dan heb ik ook weer wat meer tijd om wat te schrijven. Want het was druk met de keuken. Gelukkig hebben we hele lieve hulptroepen en dat scheelt een hele hoop! En het wordt prachtig. Maar eerst morgen naar Tilburg! Ook heb ik mijn hart dan helemaal af voor het bruidspaar. Dat zal ik donderdag laten zien. Dan is ook het trouwevenement. 

1 opmerking:

  1. Dat wordt vast een heerlijk uitje, dat museum is prachtig voor wie van textiel houdt! Ik heb er al twee maal eerder uren in rondgedwaald....

    BeantwoordenVerwijderen