dinsdag 15 mei 2012

Wat maak je me nu?

De verjaardag is weer achter de rug en het was allemaal gezellig! Ik ben natuurlijk erg verwend met bezoek en bijzondere giften. Iedereen bedenkt altijd wat leuks en dat is mooi. Wat ook erg mooi was, is dat mijn zus met mijn moeder geweest is voor mijn verjaardag. Het gaat gelukkig een stuk beter met mijn moeder en daarom was het helemaal bijzonder dat ze langs kwam. Zaterdagavond was er bezoek en zondagmorgen. Lekker bijpraten en volle bak. Zondagmiddag was er een concert van een mannenensemble, heel leuk, en zondagavond hadden we een bijeenkomst van Vocalunair. Een vriendengroep dat eerst met elkaar gaat zingen en vervolgens met elkaar gaat eten. Deze keer hadden we een barbecue. Het was erg lekker. En natuurlijk heel gezellig. Ook weer veel bijpraten en lekker eten. 
Over lekker eten gesproken... Ik doe tegenwoordig boodschappen bij de Poiesz en dat bevalt erg prima. Ze hebben daar altijd per week een recept wat je kunt proeven. De ingrediënten kun je dan natuurlijk vervolgens kopen. Dit hebben we nu al twee keer gedaan en dat bevalt reuze. Je eet eens wat anders als dat je normaal doet en je komt ook in aanraking met andere voedingsmiddelen. Vorige week hadden we een recept met spaghetti en deze week met asperges. Helemaal heerlijk allemaal. We hebben gezamenlijk besloten dat we hiermee door gaan. Een aanrader. Alle recepten zijn ook te downloaden op hun site. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten