woensdag 6 augustus 2014

Hibiscus in bloei en WIP

In augustus bloeit de hibiscus altijd uitbundig. Tijdens de vorst van vorig jaar heeft deze plant bij ons in de tuin aardig te lijden gehad, maar het is helemaal weer goed gekomen. Zowel de plant als de boom bloeien uitbundig. Dit levert altijd mooie foto's op. 

Ondertussen wordt de laatste hand gelegd aan de bloemenlap. Dit kan met het mooie weer dat we hebben prima in de tuin. Temeer omdat de mannen een orgelproject onder handen hebben en ook steeds buiten bezig zijn. 
Gezellig samen bezig. Vandaag komt de lap af, zodat ik het morgen als een Finished Object hoop te tonen. Dan ga ik me bezig houden met de randjes. De laatste drie weken moeten er nog op en natuurlijk een bloemenrand na juli, zodat ik nog wel wat te doen heb. Ik wilde een rand van Edelweiss maken, maar ik heb nog geen patroon hiervan. Komt tijd komt raad. 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige foto's van de hibiscus bloemen! Bij ons bloeien ze ook erg mooi.
    Ben nu wel heel benieuwd naar je bloemenlap. Vast erg mooi geworden.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen