donderdag 4 juni 2015

Lezen, verjaardagscadeautje, kleuren en plannen voor de komende dagen

Op deze stralende dag weer een hele lange titel boven dit stukje. Er gebeurd ook zoveel dat dat nodig is. 
Ademloos las ik in het boek van Douglas Kennedy, getiteld "Aan het einde van de wereld". Een bijzonder verhaal met veel diepgang. Ik vertel er niet teveel over als je misschien het boek zelf wil lezen. Maar de hoofdpersoon maakt erg veel mee en er zijn spraakmakende wendingen in het verhaal. Mooi om te lezen. 
Er is er weer een jarig en daar had ik een mooi cadeau voor bedacht. In mijn mooie bijbel met heel veel alfabetten vond ik een leuk lettertype dat bij het geheel paste. Omdat de bloempot paars is vond ik in mijn doos met resten nog mooi overloopgaren van paars naar groen. De rest was snel gevonden en tussen de bedrijven door even weer lekker prikken. 


Vanmorgen kwam het klaar en hierna kon ik verder gaan verwerken. Naar de garage om een plakje te zagen en een gaatje te boren en vervolgens plakte ik de "N" op het houtje. Nog een mooi draadje er aan en gereed product! Volgens mij een superleuk DIY cadeautje.  
Kleuren voor volwassenen is helemaal in. Nu houd ik ook veel van kleuren en omdat ik onlangs jarig was en geld had gekregen, kocht ik hele goede stiften en twee blokjes met in te kleuren kaarten. Het leuke hiervan is dat je als je klaar bent met kleuren, de kaarten kunt versturen. Leuk werk. 
Plannen voor de komende dagen zijn er ook. Morgen ga ik naar een viltworkshop. Op het internet staat wel hoe het moet misschien, maar het is ook leuk om een dagje uit te zijn en tips te krijgen van een deskundige. 
Verder hebben wij aanstaand weekend een familieweekend. Met z'n allen in een gelegenheid bivakkeren en met iedereen lekker en gezellig bijkletsen. Ik heb er weer heel veel zin in. Vooral om iedereen te zien, maar ook om er weer even uit te zijn. Even relaxen. Voor het eerst zal zoonlief niet mee zijn. Hij gaat een weekend naar Londen. Dochterlief komt voor de helft. Verder veel familieleden. Overigens heeft onze dochter een geslaagde auditie gedaan voor het hoofdvak koordirectie aan het conservatorium in Utrecht. Zij is aangenomen voor het eerste jaar. Wij zijn geweldig blij vóór en mét haar! 

1 opmerking:

  1. Ik heb ook al veel zin in familie weekend, leuk om iedereen weer eens te zien.
    Jammer zeg, dat J. niet meegaat... Maar Londen is natuurlijk veel leuker haha.
    Tot vrijdagavond.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen